Κάτι μεταξύ μύθου και πραγματικότητας…






Μια φορά κι έναν καιρό, τα ζώα αποφάσισαν ότι έπρεπε να κάνουν κάτι ηρωικό για να ανταπεξέλθουν στα προβλήματα ενός ηρωικού κόσμου. Έτσι οργάνωσαν ένα σχολείο. Υιοθέτησαν  μια σειρά μαθημάτων με δραστηριότητες όπως το τρέξιμο, αναρρίχηση, κολύμβηση και πέταγμα. Για να κάνουν ευκολότερη την παροχή της σειράς μαθημάτων, όλα τα ζώα πήραν μέρος σε όλα τα μαθήματα.

 Η πάπια ήταν άριστη στο κολύμπι, αλλά έπαιρνε βαθμούς μόνο και μόνο για να περάσει στο πέταγμα και ήταν πολύ αδύνατη στο τρέξιμο. Επειδή ήταν πολύ αργή στο τρέξιμο, έπρεπε να αφήσει το κολύμπι και να μείνει μετά το πέρας του τυπικού σχολικού προγράμματος για να εξασκηθεί σ’ αυτό. Αυτό συνεχίστηκε μέχρι που το δέρμα του ποδιού της γδάρθηκε άσχημα κι έτσι αναγκάστηκαν να την υπολογίσουν μόνο στο κολύμπι. Το κουνέλι είχε τις καλύτερες επιδόσεις στην τάξη στο τρέξιμο, αλλά είχε μια νευρική κατάρρευση λόγω της πολύ μεγάλης δουλειάς του στο κολύμπι. Βελτιώθηκε μετά από υπερβολική προσπάθεια και είχε ένα 15 στο τρέξιμο και 12 στο κολύμπι. Ο αετός ήταν ένα προβληματικό ζώο αν και ήταν πάρα πολύ γυμνασμένος. Στην αναρρίχηση μέχρι την κορυφή του δέντρου νίκησε όλους τους άλλους, αλλά επέμενε να φτάσει με το δικό του τρόπο ως εκεί…

 Ο τυφλοπόντικας αναγκάστηκε να μην πάει  στο σχολείο αυτό, γιατί έπρεπε πρώτα να εργαστεί για τα προς το ζειν και, δεύτερον, γιατί το Υπουργείο Παιδείας δεν ήθελε να εισαγάγει στο σχολικό πρόγραμμα τα μαθήματα του σκαψίματος και του τρυπώματος σε υπόγεια κανάλια. Το παιδί του αναγκάστηκε να το κάνει μαθητή ενός κουναβιού και αργότερα συνενώθηκαν με τα σκουλήκια, τα βατράχια τις μύγες και τις σαρανταποδαρούσες για να ιδρύσουν ένα δικό τους διαφορετικό, εναλλακτικό σχολείο.
Παραλλαγή ιστορίας που αναφέρεται από τον παιδαγωγό Λέο Μπουσκάλια

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

CARL ROGERS: ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Ενσυναίσθηση- Ενεργητική ακρόαση